Friday, December 10, 2010

problem gyle!!!

masalah agy adoi....
aku bengang tol ngn pencuri yg masuk uma aku pastu
selongkar bilik aku amek duit aku ape piki aku punye
duit bnyak sangat ke sial!!
pastu ko g curi kete kakak aku tanpe beri salam ape
kimak sgt ni bab!
tp aku tau ni salah aku gak coz aku sebenanye
dega pencuri sial tu bukak pintu uma aku n start kete
cume aku takot nk turun bawah nk tgk xde ar dlm kol
4.35am beb aku x tido agy aku nga on9 ko tau aduh
kalu aku tau tu pencuri yg masok da lame aku bagi
mkn parang kat muke die cume aku seram je heheehhehe.....mmg sala aku kan coz x kejot abah n mama tp aku x sangka ade org masok uma aku aduh...than pagi2 bute kol 7 bapak aku jerit name ake ngn sis aku:"
dad : myra ape kau letak beg tangan kau kat depan pintu ni ha!!!(dgn muke bengis)
mum : myra bangun abah bising tu..(mum xtau pape agy)
aku :(turun tangga)ape? aduh!
dad : kau x nmpak ni ke ha?
aku : (cek duit ade ke x)hurm bah duit xda isk isk isk :(
dad : yang kau mlm td balik x reti nk tutup pintu tu asal ha ko tgk skarunk ape da jadi pencuri da masok uma.
aku : mane adew mlm td abg awin yg tutup pintu tau x..
diana my sis : a'ah mlm td awin yg tutup pintu
mum : abah kete kia mane??
awin : mak!!! kete kia da kene curi
mum : ape!
diana : kete aku ilang aduh aku nk g kelas...cmne?
mum : naik moto ngn sahlan tp g report polis dulu."
ni kisah pendek je panjang agy...

 kisah ditektif dtg uma plak...
huh ade ke patot dtg snap pic je bodoh punye polis ape die dpt kalu stakat dtg snap pic je,,
plak tu dtg tros masok mcm pencuri gak n aku plak nga sexy ades selenge gyle baik polis tu mude
tp ade yg tue gak yg tue agak sombong n yg mude tu agy ar sombong tahap cipan :D

pape hal aku nk sumpah pencuri yg masok uma aku n selongkar bilik aku n da amek duit n kete n psp abg aku
AKU SUMPAH KAU MELUTOT BEDARAH KAT DEPAN AKU PAHAM!!!!!
PASTU TEROS MAMPOS

No comments:

Post a Comment