Friday, December 31, 2010

2011


grrr....x suke nyer 2011 ni hurm...aku kene la study an coz nk pmr adoi mls mls..
arini je da kene bebel 50 kali coz aku ni mmg mls nk blajar urm..mulai 3/1/11 until habis exam pmr
br la aku boleh on9 hurm busan la mcm ni bace buku je...tu la aku ni asal la bodoh sgt kan
family aku sume pandai2 aku je bengap tahap pundek.. :(
penat nyer weh aku da la part time keje pastu nk study plak mmg pengsan la an
adoi ade family tp mmg sume x memahami aku ad kawan tp prangai lahanat sume xleh
pecaye,ad cikgu yg aja aku pon keje die bebel kat telinge aku adoi n ade kakak due org
ingat boleh paham aku tp x penting kan diri sendiri je...
so mak aku ni x bis2 ckp anak membe die pmr dpt 8A huh tgk la aku bukti kan kat die pmr
aku dpt 8A gak(doa kan aku au).....so harap maklum la eh taun ni aku x online fb or twitter n blog aku terpakse d stop kan buat taun ni je...


SAYA SAYANG KAN AWAK SUME HEHEHHE..
SO HAVE FUN YEAH.
JGN LUPE DOA KAN SAYA DPT 8A PMR TAU NI
ILYSM LA HEHHEH...


No comments:

Post a Comment