Saturday, December 11, 2010

isk isk isk....


aku la pompan paling bodo sbb da clash kan die,
aku mmg sayang die tp aku tepakse clash sbb aku xnk sakit kan haty die agy,
aku tau sbb aku die demam,die sakit aty,aku mmg xleh lupe kan die sbb tu aku ckp kat die
yang aku nk jadi membe die tu pon kalu die nk tp ape nk wat,,ni da keputusan aku yg sangat terburu2..
n sebenahnya time aku cll die td aku nagis tp aku pure2 gelak coz aku nk die anggap aku pompan jahat.
aku sedih aku nagis bile die ckp pasal mati so senang je aku ckp tp mmg betol kot
aku nk mati dulu aku nk die dtg kenduri arwah aku,aku nk tgk org yg aku sayang dtg 
time kenduri arwah aku...
aku tinggal kan die sebab aku xnk die sakit haty agy walau pon aku tau skarunk haty die sakit sgt
n mase ni sebenanyer x sesuai tok aku clash kan die coz harini adalah brithday die n dlm mase yg same
aku tlah wat die terluka...i'm sorry i tau dr td u tunggu i wish but if u nk tau i da lame wish ,
if u nk tau tiap kali u or i cll t i record suare u n tiap mlm kalu i nk tido i slalu dega suare u 
i syg u dowh syg sgt2 tp huh...maaf ni la i yg sebenanya seorg wanita yg suke berpura2 bahagia
tp sebenarnya sakit....
u buat mase ni jgn la ngngu i k tolong paham n i xnk u amek bende bodo tu,
tu pon kalu u syg i la,i da bg tau sume kat u kenape i clash kan u n i mintak maaf sgt2 wat cmni kat u
i da xnk gado ngn u la i da xnk wat kepale u pusing(pening)
i nak u hidup bebas n cr gf paling okey n jadi kan i bff u heeheh..
i'm sory n happy brithday

(saya nagis sebab saya nk tgk awak bahagia boleh kan)

No comments:

Post a Comment