Friday, April 8, 2011

merepek marapu


bila waktu tetap berjalan aku juga tetap berjalan menuju ke arah yg aku ingin pergi,
bila aku rasa sesuatu yg aneh,apakah itu satu perasaan."t korang x pahamkan "hehhehe..
hujan menitis gerimis bererti ada yg menangung kesakitan bila dia ditinggal kan,
kesakitan itu amat perih baginya hingga dia cuma ada sedetik nyawa untuk hidup..
seseorg berkata pada ku "hidup hanya untuk cinta maka kejar la cinta yg mekar itu agar kamu dpt kebahagiaan
yg secukupnya dan jagan la permainkan cinta itu semata-mata untuk bersenang2"
aku hanya terdiam sedetik itu aku menjawab"aku hanya perempuan biasa yg xpernah rasa cinta yg mekar
seperti yg kau kata kan,aku tahu cinta membuat seseorg itu bahagia aku juga ingin bahagia cuma
aku tidak ada hati untuk bercinta"masing-masing terdiam lalu pergi..
esok hari nya aku terima pangilan dr sahabat lama aku dia kata"myra jap ada org nk ckp" aku ckp okey
n bile dia mengeluar kan suara nya aku kaku kerna dia bilang"I LOVE YOU"
lalu aku menjawab "FUCK YOU" AHAHAHHHA bg aku ini pembohongan kerna masa itu aprilfull aha.
mlm itu aku nonton cerita cinta dlm film itu perempuan itu hanya mampu berpura di depan pacar nya.
setiap kali berckp pasti naila akan menjaga perasaan pacarnya walaupun naila memepunyai penyakit yg
boleh membuat die mati bila2 masa saja..lelaki senang saja memberi sbb kenapa die bertemu dgn bekas kekasihnya tp bila perempuan jumpa kekasihlama mesti kena beri 100 sbb kenapa ini harus terjadi...?
perjanjian yg tlah ditetap kan dr seorg lelaki yg berjanji akan mencintai wanita itu selamanya
hanya satu pembhongan kerna takut melihat keadaan nya...
esok nya aku nonton cerita cinta dua org lelaki dan dua org wanita,ke dua2 wanita itu
mempunyai penyakit yg sama narisa dan arisa percaya kalau dia maty dia akan dijemput malaikat yg persis sama seperti teman lelaki nya niyo dan yudi yg lembut baik haty ketika menjaga mereka berdua..
sampai sini saja cerita ku aku mahu sambung tidur ahhaha..(camne okey tak aku ckp bahase indon ahhah)

No comments:

Post a Comment