Monday, April 11, 2011

merapu part2


ramai org kata keceriaan itu datang dari cinta, dan perhubungan tapi bagi org juga rindu itu indah tapi bagi aku menyiksahkan susah untuk aku percaya kat2 org disekeliling ku walaupon aku menpercayai mereka..hati aku susah nk dicerita kerana hati aku ni haty batu yg susah untuk org dapat kan..kehidupan kita untuk alam kita bila kita ceria semua orang pasti suka bila kita sedih org akan terpingga2 dan merasakan kemuramn kerana tiada yg inggin membuat mereka bahagia kehidupan ini amat pelik kenapa org suka jaga tepi kain org sedangkan kain sendiri x terjaga tak tercatat dlm al-quran pon yg kita perlu jaga tepi kain org.dan aku pelik kenapa aku jadi seperti ini aku x percaya kat org walaupon die membe org bf aku or csz n family aku...

mukin aku masih xtau perangai aku macam mane kan ehheheh...
k la caloo matey

No comments:

Post a Comment