Saturday, March 19, 2011

P.U.R.A - P.U.R.A


penat bila tiap hari perlu berpura-pura kat depan org,x kira membe aku mak aku or sape2 la,
aku xnk org tau perangai aku ni mcm mane k,if nk tau perangai aku yg sebena lain sgt xmcm yg korang nmpak
aku ni lain gyler suke ckp dlm haty tp bile bukak mulot aku ckp lain heheh abis bile nk ckp
malu takot terase,teruje sume la heheh..
aku ni kalu da couple pon suke pure2 malu la ape la padahal aku saje2 je belakon coz
nk tau perangai bf aku mcm mane kan! hehehhe,btw dari situ la aku boleh nmpak prangai laki cmne
but nasib baik skarunk xde bf agy hahahah B.A.H.A.G.I.A rasanya ehheh..
ngn family aku suke pure2 mls padahal bende tu sume aku nk buat tp malu ehhe..
aku suke cr pasal ngn mama n dad aku,aku ejek dorang smpai la mama bebel kat aku
hehhe tp aku mmg suke dega mama bebel sehari x gado mmg x sah owh..
 n aku janji satu hari t aku xkn ber pure2 laki k tp bile aku da x pure2 jgn tekejot plak eh ehehh...



senyuman juga adalah satu taktik aku tok cover aku punye perasaan..
aku ni x suke senyum org yg xkenal aku agy t ckp aku ni sombong la ape la
bile da kenal br la tau aku ni mcm mane bapak huha gyler hahahah...

No comments:

Post a Comment