Friday, March 18, 2011

i need new friends


  

aku memerlukan kawan yg baru untuk membuat aku happy..
aku rase aku juge perlukan bf yg baru untuk buat aku happy ehhehe..
kawan seperti kacang dan jelly yang sentiasa bersama dimane2 jugak
aku teringin sgat nk dpt kawan yg memahami tp sume tu x pernah ak dpt.
kawan2 aku skarang aku percaye cume korang suke ckp belakang2 
x boleh ke korang ckp terus terang je..ummm n korang memilih
mcm aku,aku tau aku selekeh kat skola sbb tu skola je bukan ape pon 
so simple je la xkn nk g skola pon make-up hais..n bile korang da dpt tau 
yg budak tu kat lua style dr korang br la kau n terhegeh2 kat dorang hais.

 you have asked me to stop writing the letter.
you have told me they will never change things between us. but i can't just let you go. 

you make me so safe, so warm. i want to hug you.


 

No comments:

Post a Comment