Sunday, May 15, 2011

ride untill bz

huh disini la kedai abg tu terletak abg yg sangat comel da style mcm aku die mmg ciri2 laki yg aku nk la..
indie guys hahahah..
skarunk aku da ad ciri2 lelaki yg aku suke so susah la kalu sape yg nk jd bf aku kan ehhe...
smlm juga hari ride aku kat kl bersama girl2 ni hahahha
dari bangi ke kg.pandan ke kl hahahhaha kami penat sgt2 huhu..


KAMI TAK HOT TP KAMI COOL


MEMPERKENAL KAN MEMBE2 BIKE POMPAN SAYA

ini intan seorg yang agak cepat kecik haty dan ramai peminat
dan die seorg yg sangat chantq baik haty mybe hehe,,,
bukan seorg yg memilih kawan suke tunjuk gigi mcm saya
suke tgk lelaki hahah die sala seorg yg pantang nmpak lelaki hahahah..
tp best kawan ngn die..berbasikal(bike) merah heheh..

                                    die nie aien adilla muke cine dan si comel
juga ramai peminat...suke tgk laki,suke ngorat laki,suke jadi gyler mcm saya heheheh...si bike oren hahahah...
kawan ngn die best sbb kami slamber jeh



ini pika si gyle n si bike pink..
best membe ngn die die cool

dan ini saya myra idora pembawa basikal terlaju hahahahah

No comments:

Post a Comment